Značka Salewa

Značka Salewa je popredným poskytovateľom vybavenia do hôr. Nestráni sa podpory ľudí, ktorí chcú prekonať hranice horských športov. V roku 2014 zmenili značku a nová identita spoločnosti im napomohla stať sa svetovým lídrom v alpských produktoch. Ak by ste potrebovali radu, neváhajte a kontaktujte nás na tel. č. 0919 066 704 alebo nám napíšte na info@najsport.sk.

História značky Salewa započala svoju históriu 08.07.1935, keď Josef Liebhard zaregistroval sesterskú korporáciu na sedlá a výrobky z kože.

1948 - menová reforma označila nový začiatok pre značku Salewa. V tomto období predstavovali primárny predaj tašky na foťáky pre spoločnosť AGFA. Okrem toho sa venovali výrobe ruksakov, futbalových lôpt (z kože), taktiež lyžiarske palice (z lieskového dreva).

1955 - Salewa predstavila unikátny ruksak, ktorým podporila expedíciu vedenú Hermannom Huberom, ktorý sa stal konateľom pre Salewu.

1960-1969 - Vývoj a produkcia plne prispôsobivých Salewa classic crampon (mačiek) ustanovili nové štandardy a stali sa pre Salewu jedny z najúspešnejších produktov na daný čas. Značka Salewa získala medzinárodné uznanie a povedomie ako líder v alpských inováciách s invenciou tubulárnych ľadových skrutiek.

1979 - Orol bol vybraný značkou ako symbol sily v kvalite a prevedení produktov.

1985 - V danom roku viedla Salewa spoluprácu s Reinholdom Messnerom a Kurtom Albertom. Na expedíciách spolupracovali na testovaní nových nápadov.

1994 - Vývoj hélia a následný vývoj najľahšej helmy na svete boli výsledky nových cieľov "Half Weight - Double Resistance" (Polovičná váha, dvojitá odolnosť).

2001 - Odkedy bol zadaný výskumný cieľ polovičná váha - dvojitá odolnosť, v roku 2001 predstavila svoju ľahkú kolekciu.

2002 - Bol otvorený prvý maloobchod vo Finale Ligure.

2003 - Salewa pokračovala na ceste za úspechom a založili dcérske spoločnosti vo Francúzsku a Španielsku. Tým značka Salewa pokryla horské a vonkajšie športy v obchodoch v celej Európe a začala svoju expanzívnu ofenzívu.

2005 - Pridali do svojho predajného portfólia aj obuv.

2018 - Po rokoch súperenia a silnej konkurencie na športovom trhu sa rozhodli spraviť krok do budúcna a predefinovali sa ako značka, zamerali sa viac na zákazníkov a technickosť značky.

Filtrovať produkty