Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru
Zistite ako postupovať pri vrátení, výmene alebo reklamácií tovaru. Odpovieme vám na všetky dôležité otázky týkajúce lehôt a podmienok.
Ako mám postupovať pri výmene tovaru?
-
Objednaný tovar môžete vymeniť do 14 dní od prevzatia zásielky.
-
Tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo nekompletný.
-
Pri tovare, ktorý nám chcete vrátiť postupujte podľa bodov z časti Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
-
Nový tovar si klasicky objednajte prostredníctvom e-shopu.
-
Prosíme vás o dôkladne vyplnenie žiadosti o odstúpení od zmluvy, kde uvediete že sa jedná o výmenu tovaru. Žiadosť nájdete na tomto odkaze.
-
Peniaze za vrátený tovar vám pošleme na uvedené číslo účtu do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
-
Ak nie ste s tovarom spokojný, môžete nám ho vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky.
-
Vrátenie tovaru je považované za jednostranné odstúpenie od kúpnej zmluvy.
-
Tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo nekompletný.
-
Prosíme vás o dôkladne vyplnenie žiadosti o odstúpení od zmluvy, ktorý nájdete na tomto odkaze.
-
Tovar dôsledne zabaľte tak, aby nedošlo počas prepravy k jeho otvoreniu, pretrhnutiu alebo poškodeniu.
-
Tovar vrátane odstúpenia od zmluvy a originálnej faktúry zašlite na adresu Kedzo, s.r.o. (Predajňa Najšport), Galvaniho 2/A, 821 04 Bratislava.
-
Zásielku vám odporúčame pripoistiť na celú hodnotu tovaru, nakoľko ste zodpovedný za doručenie zásielky na našu adresu.
-
Peniaze vám pošleme na uvedené číslo účtu do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
-
Viac informácií nájdete v odkaze na všeobecné obchodné podmienky.
Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?
-
Ak sa v rámci záručnej doby (štandardne 2 roky) na tovare vyskytne vada, je ho potrebné zaslať na reklamáciu.
-
Prosíme vás o dôkladne vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý nájdete na tomto odkaze.
-
Tovar dôsledne zabalte tak, aby nedošlo počas prepravy k jeho otvoreniu, pretrhnutiu alebo poškodeniu.
-
Tovar nám spolu s reklamačným protokolom a originálnou faktúrou zašlite na adresu Kedzo, s.r.o. (Predajňa Najšport), Galvaniho 2/A, 821 04 Bratislava.
-
Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní.
-
Viac dôležitých informácií o reklamácií nájdete v odkaze na reklamačný poriadok.
-
Záruka sa neuznáva v týchto prípadoch:
- - Ak ste tovar používali na iný účel, ako bol pôvodne určený.
- - Bežným opotrebovaním tovaru (napr. častým nosením).
- - Pri zanedbaní starostlivosti o tovar.
- - Nesprávnou a neodbornou manipuláciou alebo údržbou.
- - Pri mechanickom poškodení neopatrnou manipuláciou.
- - Neodbornými zásahmi do štruktúry tovaru.