Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru
Poradíme vám, ako postupovať pri vrátení, výmene alebo reklamácií tovaru. Odpovieme vám na všetky dôležité otázky týkajúce lehôt a podmienok. Sledujte reklamačné oznámenia o chybných výrobkoch, ktoré pravidelne zverejňujeme na našom e-shope. V prípade otázok nás kontaktujte na tel. čísle +421 220 924 810 alebo e-mailom na info@najsport.sk.

Ako postupovať pri výmene tovaru?
-
Objednaný tovar môžete vymeniť do 14 dní od prevzatia zásielky.
-
Tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo nekompletný.
-
Pri tovare, ktorý nám chcete vrátiť postupujte podľa bodov z časti Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
-
Nový tovar si klasicky objednajte prostredníctvom e-shopu.
-
Prosíme vás o dôkladne vyplnenie žiadosti o odstúpení od zmluvy, kde uvediete že sa jedná o výmenu tovaru. Žiadosť nájdete na tomto odkaze.
-
Peniaze za vrátený tovar vám pošleme na uvedené číslo účtu do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Ako postupovať pri vrátení tovaru?
-
Ak nie ste s tovarom spokojný, môžete nám ho vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky.
-
Vrátenie tovaru je považované za jednostranné odstúpenie od kúpnej zmluvy.
-
Tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo nekompletný.
-
Prosíme vás o dôkladne vyplnenie žiadosti o odstúpení od zmluvy, ktorý nájdete na tomto odkaze.
-
Tovar dôsledne zabaľte tak, aby nedošlo počas prepravy k jeho otvoreniu, pretrhnutiu alebo poškodeniu.
-
Tovar vrátane odstúpenia od zmluvy a originálnej faktúry zašlite na adresu Kedzo, s.r.o. (Najšport), Viktora Tegelhoffa 16, 831 04 Bratislava. V prípade osobného doručenia vráteného tovaru prosím využite priamo predajňu Najšport na ulici Bajkalská 2/B, 831 04 Bratislava.
-
Zásielku vám odporúčame pripoistiť na celú hodnotu tovaru, nakoľko ste zodpovedný za doručenie zásielky na našu adresu.
-
Peniaze vám pošleme na uvedené číslo účtu do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
-
Viac informácií nájdete v odkaze na všeobecné obchodné podmienky.
Ako postupovať pri reklamácií tovaru?
-
Ak sa v rámci záručnej doby (štandardne 2 roky) na tovare vyskytne vada, je ho potrebné zaslať na reklamáciu.
-
Prosíme vás o dôkladne vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý nájdete na tomto odkaze.
-
Tovar dôsledne zabaľte tak, aby nedošlo počas prepravy k jeho otvoreniu, pretrhnutiu alebo poškodeniu.
-
Tovar nám spolu s reklamačným protokolom a originálnou faktúrou zašlite na adresu Kedzo, s.r.o. (Najšport), Viktora Tegelhoffa 16, 831 04 Bratislava. V prípade osobného doručenia reklamovaného tovaru prosím využite priamo predajňu Najšport na ulici Bajkalská 2/B, 831 04 Bratislava.
-
Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní.
-
Viac dôležitých informácií o reklamácií nájdete v odkaze na reklamačný poriadok.
-
Záruka sa neuznáva v prípadoch, ak ste tovar používali na iný účel, ako bol pôvodne určený, bežným opotrebovaním tovaru (napr. častým nosením), pri zanedbaní starostlivosti o tovar, nesprávnou a neodbornou manipuláciou alebo údržbou, pri mechanickom poškodení neopatrnou manipuláciou, neodbornými zásahmi do štruktúry tovaru.
Reklamačné oznámenia o chybnom produkte
Dôležitá informácia: Sťahujeme chybné viazanie Atomic a Salomon z trhu!
Viazanie Atomic N Backland Tour Black/Gunmetal - G80, G90, G100 a G110 (model 22/23)
Viazanie Salomon N MNT Tour Black/Titan - G90 a G100 (model 22/23)
-
Stiahnutie z predaja a postup výmeny sa vzťahuje sa na chybné viazanie komponentov špičky pri dvoch typoch viazaní modelového roku 2022/2023 - Atomic N Backland Tour Black/Gunmetal - G80, G90, G100, G110 a Salomon N MNT Tour Black/Titan G90, G100.
- Priebežne budeme zákazníkov, ktorí si kúpili tieto produkty kontaktovať. Pokiaľ máte akékoľvek otázky alebo pochybnosti môžete sa kedykoľvek obrátiť na náš zákaznícky servis na tel. čísle +421 220 924 810 alebo nám zanechať správu na info@najsport.sk.
-
Chybný tovar, v tomto prípade špičku viazania, prípadne komplet viazanie nám môžete zaslať kuriérom na adresu Kedzo, s.r.o. (Najšport), Viktora Tegelhoffa 16, 831 04 Bratislava. Odporúčame vám zastaviť sa osobne v našej predajni Najšport v Bratislave, Trenčíne alebo v Dolnom Kubíne, kde sa o vás postarajú naši skúsení špecialisti.